Hi-Res PS Grunge Brushes Hadde Boya 1 Set indir
Ben en son yüksek çözünürlüklü PS fırçalar yayınlanan beri bir süre oldu. Sonunda biraz daha oluşturmak için hafta sonu vakit buldum ve ben içeren bu yeni bir dizi serbest bırakmak için çok mutluyum Photoshop Brushes "Boya Rulo" 10 Ücretsiz Yüksek Çözünürlük .

Arasındaki fırçalar 2500px 2400px için hem baskı ve web projeleri için ideal kılan büyük. küçük önizleme onlara adalet yok, ince ayrıntı görmek için indirmek zorunda. Su renkleri ve kauçuk boya rulo ile dağınık almak çok eğlenceli oldu. fırçalar hızla oa daha organik bir his veren herhangi bir tasarım kadar grunge veya sıkıntılı sınırları oluşturmak için de kullanılabilir.

Alternatif bunları vektörize ve ölçeklenebilir maske olarak da kullanabilirsiniz. Olanaklar sınırsız ve ben iyi kullanmak için onları koymak umuyoruz. Her zaman olduğu gibi, bu hi-res photoshop fırçalar ticari ve kişisel kullanım için ücretsiz . Ben kümesinin parçası 2 olarak kısa hem de kaynak dokuları serbest olacaktır. Tadını çıkarın!



  FIRÇAYI İNDİR DOWNLOAD


.

Yorum Gönder

 
Top